Autor: 021.rs

Novi Sad
24.10.2016.
12:58 > 13:08
Novosadska uprava nastavlja sa postavljanjem semafora na saobraćajnicama u gradu, saznaje 021.rs.
  • nk

    26.10.2016 22:58
    Odvojite skretanje u levo
    Skretanje u levo bi se trebalo odvojiti posebnim semaforom. Nikako nije dovoljno uslovno skretanje jer se propusti do max 5-6 vozila. Lepo odvojite skretanje u levo i vise ce vozila proci, a kad idu pravo da ne razmisljaju da li ce neko da im iskoci iz srednje trake da skrece u levo.

    Takodje je potrebano uvesti dva pesacka prelaza na Novom Naselju kod stanice 8 na Bulevaru kneza Milosa i ulice Momcila Tapavice i omoguciti skretanje u levo za vozila u tu ulicu kao sto je uradjeno na Futoskom putu za ulazak u Suboticku ulicu.

    Drugi pesacki prelaz je neophodan kod fudbalskog terena Mladost u ravni sa autobuskom stanicom. Takvi pesacki prelazi postoje u ulici Narodnog fronta.

    U spicu kad 8-ca treba da skrene kod starackog doma na Naselju na Bulevar vojvode Stepe, nekad prodje i 7 minuta dok se ne pojavi prilika da autobus skrene na bulevar.

    O tome da u Berlinu redovno propustaju u spicu po dva vozila sa svake strane ne treba ni spominjati. Daleko smo od te zapadnjacke kulture propustanja drugog vozila ili stajanja pesaku na pesackom prelazu.

    I za kraj, napravite zeleni talas. To znaci da se prevo otvori semafor ispred, a ne iza i da se na svakom sledecem ceka da se semafor upali. I kod skretanja levo, npr. na raskrsnici Bulevara Slobodana Jovanovica i ulice Rase Radujkova ne puste se automobili da skrecu odmah levo, a niti se pesacima da da predju ulicu vec ih se istovremeno pusti i onda jedni drugima nalecu i iskacu.
  • mica cica

    26.10.2016 14:38
    Kad se vec kod vojske postavlja semafor, zasto se ne razmisli o presecanju ostrva kod ulice prema okretnici 5?
    Svi na avijaciji odseceni od sveta, okolo naokolo se mora ici da bi se doslo do Naselja ili bilo kog drugog dela grada.. Na jednoj strani pruga, preko koje se ne moze ni peske, a ne kolima, a na ovu stranu je ostrvo, pa se mora ici do kruznog toka do Rumenačke..
    Pretpostavljam da je neizvodljivo, ali evo ako neko iz Uprave ili odakle već cita, neka razmisle malo..

  • /

    26.10.2016 09:23
    /
    e da manje kradete imali bi pothodnike
  • Nislija

    26.10.2016 06:48
    @Gavra Tačno je da imamo pa otprilike 3 puta više kružnih tokova. Ali odakle ti ovo da imamo manju frekvenciju saobraćaja?
  • Perica

    25.10.2016 19:42
    VOZAČi
    Dali ste nekada posmatrali sa strane,koliko je putnika u vozilima!?
  • Gavra

    25.10.2016 17:30
    još malo ....
    i brže će se svuda u gradu stići peške nego autom .... semafori , ležeći policajci , rupe na kolovozu , sporaći koji kreću na zeleno i oni koji voze 30-40 km/h , nedostatak parkinga .... ponegde bi trebalo razmisliti o pešačim navožnjacima-mostovima jer nije uputno zaustavljati saobraćaj na svakih 50.100 m na prometnim saobraćajnicama i ovako se stvaraju čepovi , i naravno više KRUŽNIH TOKOVA jer to ubrzava saobraćaj ... Niš ima tri puta više kružnih tokova od Novog Sada , mada je manja frekvencija saobraćaja !!
  • Ljosa

    25.10.2016 17:24
    Ovo je vest u 21 veku jedino u Srbiji
  • casovnicar

    25.10.2016 15:27
    podzemni
    Hoce li se gradske vlasti setiti da naprave koji podzemni prolaz i sklone ljude sa najprometnijih saobracajnica!!!
  • Branimir

    25.10.2016 13:19
    Sinhronizovani pešački semafor
    Potrebno je postaviti semafore na pešačkim prelazima u blizini velikih raskrsnica, sinhronizovanih sa semaforima na tim raskrsnicama. Radi se o pešačkim prelazima kod Dalton centra, raskrsnice Jevrejske i Vase Pelagića, Ambulante u Rumenačkoj, na Bulevaru Cara Lazara....Takvim semaforima štite se pešaci i ubrzava protok vozila.
  • Ljilja

    25.10.2016 11:20
    Trebalo bi da postave semafor na temerinskom putu jer se cesto dogadjaju udesi i saobracajne nesrece ima pesacki prelaz ali nece niko da stane kad deca prelaze ulicu da idu u skolu
  • ana

    25.10.2016 11:04
    prelaz kod Rumenčke ambulante ima svetlosne signale na trotoaru, Sa tolikim semaforima najbolje da vozaci guraju automobile na ne trose benzin
  • /

    25.10.2016 10:38
    /
    prelaz na futoskom putu i suboticke ulice jeste prometan ali koliko se secam tamo je za 30g nastradao samo onaj decko iz engleske koji je pri prelasku gledao desno pa levo umesto levo pa desno
  • gagins

    25.10.2016 09:54
    Umesto da pojednostave saobracaj oni ga jos zakomplikuju...TAKSISTA
  • majka

    25.10.2016 09:52
    pruga
    Da li ce neko resiti problem pruge u Janka Cmelika, imedju Detelinare i Avijaticarskog, a koje najveci problem predstavlja roditeljima sa malom decom i bebama, koje u kolicima svakodnevno prelaze prugu.
    Nemam nista protiv pruge, u svim evropskim gradovima prolazi kroz naselje, Ali IZNIVELISITE prelaz i postavite rampu... Nase muke, kaljanje, habanje kolica, nosenje prenosenje i tumbanje te male dece dok spavaju...ko prelazi zna koja je tuga gledati ih svakodnevno.
    Treba pokrenuti inicijativu!
  • Gradjanin

    25.10.2016 09:47
    Uzalud nadanje
    A semafor kod ambulante Rumenacka 102 opet zaboravljen. Dovoljan bi bio i onaj tzv. signalni li zvucni samo da se ulica bezbedno moze preci. Ovako kad se vozaci zalete zureci da stignu na zeleno na raskrsnici kod Sajma zaista je cudno da jos niko nije poginuo.
  • aj

    25.10.2016 09:43
    semafori
    da li je neko uspeo da uhvati neki zeleni talas u gradu u skorije vreme? ja ne. stajem gotovo na svakom semaforu
  • Milan

    25.10.2016 09:31
    Halo?
    Halo majstore iz Gradske uprave, jesi ti zaspao? Molim te dabreprogramiras semafore u Gradu da duze drze uslovno levo jer da znas da se u Novom Sadu utrostrucio broj vozila i sada vise be skrecu levo 3, nego 15 vozila pa mora da se ceka 3 zelena svetla. Na mnogim raskrsnicama postoji ovaj problem, a gospodin kao da je zaspao pre 10 godina.
  • Volume 3

    24.10.2016 21:31
    Prijatelju, ne vredi da pričamo o rešenjima u svetu, jer negde ljudi imaju i besplatan gradski saobraćaj, a negde ni leba da prežive.
    Možemo samo da govorimo o Novom Sadu, sada.
    A za ovakav sastav stanovništva i vozača, sada - jedino su semafori rešenje.
    I naravno da će izazvati zagađenje.
    Ukazao bih ti još jednom. Prema Zakonu o saobraćaju i Krivičnom zakonu, vozač skoro nikada nije u pravu i stoga mora da poštuje slabije i neobučeno biće - pešaka.
    Na to ga obavezuje trenutak polaganja ispita i vozačka dozvola.
    A tu činjenicu naši vozači nikako neće da utuve u glavu.
    "Jeste, sudija, vozio sam ja 120 km/h tog petka 2016-te svog belog Pežoa brzinom od 120 km-h po kiši - ali on je meni pretrčavao put! Pa, dobro, jeste na pešačkom..."
    Govorim o mestu na kome je nastradala ona devojka.
    I kako zaustaviti tog vozača belog Pežoa, sa njegovih 120 km/h - ako ne semaforom?
    I kamerom, naravno. Poydrav, nema nama leka iz beloga sveta!
  • Novosadista

    24.10.2016 21:22
    Opet ovo
    Ta logika "pesaci smo svi, i mogu biti i ludi i ovakvi i onakvi, a vozaci su polozili test", ne pije vodu jer nije tako. Podrazumeva se da pesak zna osnovna pravila saobracaja jer da nije tako ne bi mogao da bude kaznjen, a moze. Osobe koje nisu u stanju da razumeju ta veoma jednostavna pravila su ili veoma mala deca, ili odrasli ljudi sa nekim ozbiljnim psihickim poremecajem, koji podjednako zahtevaju pratioca i nikako se ne smeju naci sami u saobracaju, i ako se nadju, neko je kriv za nemar! Dakle ne resavaju se problemi u saobracaju stancovanjem semafora za svaki metar puta, nego tako sto bi se mnogo ostrije kaznjavali za "sitne prekrsaje", i to svi, i pesaci, i vozaci i biciklisti, da bi se ljudi naucili da svako pravilo postoji sa razlogom. Ne stajanje na pesackom, ne davanje zmigavca, parkiranje gde god kome padne na pamet, ne ustupanje prvenstva prolaza, i uopsteno nepostovanje ostalih ucesnika, to je ono sto nas koci, i protiv toga se treba boriti, a ne zaustavljati svakih 20 metara i ocekivati da ce lepo i glatko teci. Ali mnogo je lakse jednima sedeti u kolima i radarisati, a drugima opaliti semafore svuda i diciti se sto imamo najvise semafora po glavi stanovnika.
  • DonJuan

    24.10.2016 20:26
    @G
    A vidim ti si bazdaren do yaya :) Na svakoj temi strucnjak, pa tako i ovde, doktorirao saobracajni fax, katedra za kruzne tokove... A u stvarnosti ga cale vozio na Slaviju dok je bio mali pa se zaljubio covek u kruzni tok, na stranu to sto ni on ni cale nisu imali pojma kako se u njemu vozi, niti on ima danas, al zato voli covek da se vozi u krug, zanimljivo mu je :)
  • маркеђани

    24.10.2016 20:02
    И треба још више семафора, па онда нека возачи кукају. Кад сте бахати и нећете да пропуштате пешаке, сад ћете морати!
  • Novosadjanin

    24.10.2016 19:53
    Bahati
    Kakvih bahatih vozaca ima na svakih 10 m semafor, i da se pojaca saobracajna kontrola kod nepropisnog parkiranja, parkira ko kako hoce i gde hoce. Molim boga da me neko ne udari svaki put kad sednem u auto...
  • Realno

    24.10.2016 19:08
    @Realno Volume 2
    Prijatelju ne razumes ti sustinu problema na duze staze. Pesaci smo svi od rodjenja, niko to ovde ne spori. I ne treba tebi da znas kakav je pesak, nije ni svaki vozac bazdaren. Ali ne moze da pomognes sa semaforom u tom slucaju. Mozda moze neko drugi da ti objasni zasto to ne valja.
    A ako hoces zakon, pesak treba da predje na mestu koje je obelezeno pesackim prelazom u suprotnom se kaznjava. Isapde da svaki vozac stavi na autu metu i trazi pesaka da ga zgazi... Razmisljas li ti o krivici, sta se desi tom covek koji je krenuo na posao i naleto na pesaka... Koja glava ide ciljano sa tom idejom. Auto je sredstvo da se prevezes od tacke a do tacke b, a ne da usavrsavas ego. Odustajem od borbe sa vetrenjacama, ko ne moze da dobaci dalje - lepo neka procita neke knjige, pita strucnjake, nadje nekog starijegi pametnijeg za savet, ode u druge gradove gde postoji uredjen sustem... Mozda prosiri vidike
  • Realno

    24.10.2016 18:57
    @realnije
    Nije problem napraviti podhodnik, u svetu se dugo ne prave stepenice u podhodniku.
    Postoji resenje: upitanju je blaki pad koji se izvede za ulaz i izlaz iz podhodnika. Zasto samo na stepenice mislite. Postoji more resenja za navedene situacije, sad je pitanje moci ko koliko moze da dobaci sa idejama. A sto se tice nadvoznjaka opet moze da bude pokretne stepenice kao u merkatoru koje su ravne i ne moras da imas stepenice. Jos od nadvoznjaka moze da se napravi reklami prostor i da to donosi gradu dodatne prihode. Nama prvo trebaju normalni ljudi a saobrac bi tek nakon toga dosao na svoje. Zeleni talas znaci voznju bez crvenog min 4-5 semafora, i sta ako je neko na putu. Sta onda ... Vozac uvek koci, ali ne moze tebe ni jedna skola pripremiti ni ispit kad ujutro u 1 vidis coveka koji pravi zvezdu na saobracajnoj traci... Svi treba da prihvate odgovornosti, a ne samo da se krivica prebacuje sa jednog na drugi kraj...

    Ovo je samo jedno misljenje koje je sagledana iz ugla pesaka i vozaca.
  • 1973

    24.10.2016 18:39
    Vozaci nesposobni, pesaci bahati, biciklisti kamikaze a svi zajedno totalno odsutni. Nece vam pomoci ni semafori na svakih 50m. Sad se osecaju posledice urusavanja obrazovnog sistema za vreme Slobe. Nekad smo imali u osnovnim skolama od prvog razreda saobracajnu obuku, prosto sam uzivao u tome. A sad... Apokalipsa.
  • Čiji kum prodaje

    24.10.2016 18:27
    semafore?
    Da li ste normalni da na uglu Cara Dušana i Đorđa Magaraševića postavljate semafor? Pa na manje od sto metara sa Nančićevom dole i Teodora Pavlovića gore već postoji semafor!Saobraćaj treba da teče, a ne da stoji, ali to s ena mega školama ne uči.
  • G

    24.10.2016 16:57
    @DonJuan - apsolutno vam niko nije kriv što ste svesno odlučili da ne lečite vašu fantaziju da ste bez ikakvih akreditiva stručniji od nadležne struke. Žalosno je da svoje neznanje emitujete javno i bez stida, ali nikako nije začuđujuće.
  • dak

    24.10.2016 16:55
    vidim o trošku građana Novog Sada pravite semafor vojsci!

    Super, a ugao bul evrope i branka bajića, to nema veze bitno da 20 vojnika u 7 ujutru i u 3 kada krenu kućama ima svoj privatni semafor....
  • pola sata do centra

    24.10.2016 16:48
    vec je nemoguce voziti niti ici autobusom. skoro s epeske stigne pre,. Jadni soferi autobusa samo sto ne ispunjavaju muzicke zelje.
  • G

    24.10.2016 16:39
    @Nervirach - protiv takvih, da ih nazovemo "vozača", nećete moći da se borite ni betonskom barijerom. Ne možete da zbog malog broja izuzetaka pravite pravilo, iako je jasno da smatrate da ste pametniji od kompletnog ostatka Evrope i njihovih saobraćajnih inženjera. Bilo je slučajeva da i na autoputu Novi Sad - Beograd "vozači" voze u suprotnom smeru - da zatvorimo onda auto-put? Ili da stavimo semafore na njega? Najopasnije što danas imamo u Srbiji je to što imamo veliki broj nestručnih lica koji odlučuju o važnim pitanjima, a nije ni najmanje začuđujuće kako je to moguće kad se vidi da je "narod" potpuno isti.
  • DonJuan

    24.10.2016 16:37
    Sad kad se jave strastveni ljubitelji kruznih tokova, strucnjaci koji su doktorirali iste, a prave ceo krug u spoljnoj traci, da objasne kako je kruzni tok najgenijalniji izum jos od parne masine.
  • Nervirach

    24.10.2016 16:00
    Kakav crni kruzni tok?! Pa kruzi slika kruznog toka u Veterniku gde je neki prepicio preko njega. U subotu na kruznom toku prema Rumenci je jedan lik krenuo u suprotnom smeru! Ej u suprotnom smeru! Da li mozete verovati. Nije problem u semaforima nego u zelenom talasu. I naucite da se polukruzni okrece iz leve trake. Tako vasa decica vole voze. I naucite sta je uslovno zeleno.
  • realnije

    24.10.2016 15:36
    @Realno
    A šta ćemo sa osobama sa invaliditetom? Oni ne moraju da pređu ulicu? Što da ne postavimo JOŠ prepreka u vidu stepenica. Isto važi i sa majke sa decom u kolicima, kako ona da se popne na mostić ili da siđe u podzemni osim ako ne počnu od prethodne ulice da spuštaju/podižu prilaz?
    U ovom gradu ili da si nadčovek ili bolje da ne izlaziš na ulicu...
  • @Realno Volume 2

    24.10.2016 15:31
    Jo[ jednom bih, jednostavno, podsetio na rayliku iyme]u pe[aka i voya;a / koju Vi i mnog non stop izjednačavate. U pravnom istemu su jednaki, ali...
    1. Pešak može da bude narodski rečeno lud, bolestan, umanjenih opažajnih mogućnosti, dete... i ima prava na to. On je najugroženiji učesnik u saobraćaju - i NEMA LICENCU!
    2. Vozač POLAŽE ispit, DOBIJA LICENCU i samim tim je KVALIFIKOVAN u odnosu na pešaka kada dođe do neželjene situacije.
    Znači, kada pešak poludi - vozač mora da "Prilagodi brzinu uslovima saobraćaja..."
    Koristim rečnik sudija, kako to oni vole da objasne vozačima kada se žale na kaznu.
    Kada naši vozači prvo pojme ove razlike i shvate razliku u odgovornosti, neka ponašanja će biti drugačija.
    Naravno - to nikada ne može u praksi objasniti većini klinaca od 20-26 godina, čija se ponašanja mogu regulisati samo najoštrijim kaznama - pa i oduzimanjem vozila.
    Tragičnije od oduzimanja vozila su izgubljeno dete i kompletna loza života posle njega,
    zatim nečija penzija i opstanak porodice koje zavise od nje i slično.
  • Craig Toomey

    24.10.2016 15:28
    Jos na Naselju
    Treba i na uglu Brace Dronjak i bul. Jovana Ducica. Djaci kada idu do Zekija po uzinu prelaze ko muve bez glave. A i da se razbije malo dupla puna! Da bi presao Bulevar J.D. i odvezao decu u vrtic kolima treba da prodjem 3 semafora (gde je Idea, pa kod crkve polukruzno, i na kraju opet gde je Idea), ili da idem do Vrsacke, ili da okruzim Satelitom. Ne znam koja mi je gora opcija, pre bi stigao do Centra.
  • neutralni

    24.10.2016 15:27
    Vozim po ovom gradu 30 godina, i znam kako je bilo pre voziti i kako je sada, naravno da sam i pešak i biciklista. Opšti problem je netolerancija, nekultura, neznanje i bahatost svih učesnika u saobraćaju. Gledajući kao vozač frustriran sam takvom količinom neznanja i bahatosti pogotovo mlađih pešaka tinejdžera i studenata koji prelaze ulice ne gledajuči da li ide vozilo i da li može bezbedno da se zaustavi jer tobože imaju prava, prelazak ulice nije prelazak preko modne piste sa sve telefonom i kucanjem SMS ko treba takvog pešaka da čuva ja kao vozač ili on sam sebe. Prelazak preko crvenog pešacima je dozvoljeno jer nermaju registraciju itd malo više opšteg znanja iz saobraćaja i kulture neće nikom škoditi. Naravno vozači na svoj način koriste svoja prava juranjavom po gradu pogotovo u poslepodnevim i večernijim satima kada izađe mlađa populacije da se dokazuje sa svojim vozilima sa vrlo skromnim vozačkim znanjem, oni prepodnevni su već pod gasom posle raznih sastanka, pešaci sa svojim pravima i žurka može da počne. Samo malo više tolerancije od svih nas ponaosob i neće nam trebati semafori ni podvožnjaci ni nadvožnjaci
  • Realno

    24.10.2016 14:58
    Odgovor za NoName (@Realno)
    Ni u jednom trenutku nisam rekao da su svi vozaci ok, ovde se radi o razmisljanju. Nece tebi pomoci samafor na svakih 1m ako ne postujes propise. I sam sam pesak i stvarno se zacudim sta sve rade vozaci i sta sve rade pesaci, saobracaj je prost, ako postujes pravila nema tu problema. Ali kod nas je to nuklearna fizika... A evo i obrazlozenja zasto, kada stane bus na stanicu, svi krenu da prelaze kao ludi preko 4 saobracajne trake, vozac mora da otvori oci kao soko i da se pomoli 3 puta da nekog ne zagazi, mora da ide 15 na sat, a tu moze da mu se desi da se neko zabije iza njega. Da postoji podhodnik na nekim prometnim mestima kao u centru odmah bi bilo lakse. A inace kulturu voznje imam i to vise nego ostali, ali objasni mi molim te sta da radi vozac kada na bulevaru na temeperaturi od 22 stepena vidi trudnicu koja gura kolica van pesackog i muci se da podigne kolica na bankine... Da li je to pametno, pa niko nece da zagazi nekog... Ali trenutak ne paznje maloj brzini 30 - 40 na sat, udarac u trudnicu i brale moj bolje sam da se upucas... E to je problem, zato sto smo bahati i necemo da koristimo mozak, vec daj 50 semafora na bulevar gde treba da bude brzi saobracaj... Treba svako da krene kuci sa posla u 17 h i da stigne u 18 h, pa nije ovo Pariz... Ovo je grad koji ima 250 000 stanovnika sa svim okolnim selima...
  • Jovan

    24.10.2016 14:46
    Milion semafora u gradu...
  • Fantastična

    24.10.2016 14:44
    Sigurno nečiji burazer iz gradske vlasti valja semafore... A što svuda u svetu menjaju semafore kružnim tokovima - nikom ništa. Vazda smo mimo sveta.
  • devon

    24.10.2016 14:27
    Jevtiniji su kružni tokovi a ne semafori koji zadržavaju vozila i pomažu većem zagađenju grada.
  • riba na suvom

    24.10.2016 14:23
    Ne dešavaju se udesi zato što nema semafora, udesi se dešavaju jer su ljudi jednom rečju frustrirani. A zašto, to je već pitanje sa veoma kompleksnim odgovorom, za koji je malo i sto stranica A4 formata (jedan onako fin diplomski rad). https://sr.wikipedia.org/sr-el/frustracija
    Umesto da (pre)sudimo onome zbog koga smo frustrirani (nije samo jedna osoba kriva za kompletno st(r)anje u Srbiji) mi svoj bes iskaljavamo između nas pilića.
  • Anonymus 021

    24.10.2016 14:11
    Dokle?
    Nisu nama potrebni semafori. Treba da se sto rigoroznije kazne i da se iste kazne naplacuju vozacima koji ne stanu pesacima na pesackom, a isto tako da se kazne i pesaci koji izlecu na kolovoz i prelaze kolovoz van obelezenog pesackog prelaza. I videcete odmah razliku. Po ovoj logici izgleda da bi svaka raskrsnica u Novom Sadu trebala da ima semafor. Ukoliko tako nastavite, trebace nam i po sat vremena da dodjemo sa jednog kraja grada na drugi. Napravite kruzne tokove, napravite nadvoznjake/podvoznjake za pesake. Smislite jos nesto, umesto da postavljate semafore i zagusujete ionako zagusen saobracaj u Novom Sadu. Nije ni cudo sto su ljudi nervozni u saobracaju, kada im treba vise od sat-sat i po da dodju do kuce sa posla... Nije Novi Sad ne znam ni ja koliki grad pa da ne moze da se resi saobracaj. Ajmo malo saobracajci i drugi strucnjaci, ukljucite mozak i smislite nesto drugo umesto semafora...
  • @Realno

    24.10.2016 13:54
    Ako smatrate da je pešacima teško da pređu 100m do semafora, zamislite se tek koliko je vama vozačima teško da opstite gas, stanete, naročito po kiši, ili da ne daj Bože krenete peške?
    Takođe, zapitajte se malo oko nedavnog članka o pešaku udarenom ništa manje nego na pešačkom, u ovim cenjenim novinama je.
    Dakle, ne semafor, nego oni klinci što izlaze iz betona i buše gume, kao na zapadu u jednosmernim ulicama.
    Jer, mnogo ste se osilili, i neljudski vozite.
    Pogledajte samo ponašanja u saobraćaju kada počne da pada kiša, kolika je to panika, ubrzavanje i nepoštovanje među vozačima, kao da lično kisnu oni, a ne automobili.
    Zaista, ako iko zaslužuje potpuni nestanak nafte kao pojma na kugli zemaljskoj, onda su to novosadski vozači.
    A potpuno ste u pravu - da se ne poštuju semafori.
    Jedno brdo kamera treba Novom Sadu, da bi se vozači naučili kulturi.
    Čim su sigurni da u toj maloj uličici ne mogu biti snimljeni, pokazuju svoje varvarsko lice
    pred pešačkim i pešacima - pa bila to i deca.
    Ali, postoji jedno 2-3% onih zaista kulturnih vozača, koji zaslužuju besplatno gorivo od države ili Grada.
    U potpisu - Zgrožen, pešak i vozač.
  • Somborac

    24.10.2016 13:31
    Somborski bul
    A raskrsnica Somborskog bul I Drvarske ili Somb. Bul I Ilariona Ruvarca?!
    Koliko jos ljudi treba tu da pogine da bi se nesto preduzelo...? Kada majstori uhvate pravac od semafora kod GRASa do semafora kod Vršačke ne pomišljaju ni da propuste roditelje sa malom decom vec dodaju gas. Najbitnije od svega je da ste ime bulevara promenili...
  • Ali

    24.10.2016 13:30
    Kada?
    Futoski put i sumska tj somborska rampa!?
  • Realno

    24.10.2016 13:25
    Nije resenje...
    Samofar nije resenje, usporicete saobracaj... Pokusajte bar da postavite jedan nadvoznjak za pesake. Lepse resenje i mnogo sigurnije od semafora i onako niko ne postuje semafor.
    Inace sve ulice su vec preopterecene semaforima, jer je svakom tresko da predje 100 m do semafora ...

    http://www.tylin.com/system/uploads/gallery_image/image/668/221683_00_N14_webview_resized.jpg

    Moze i jednostavniji od prilozene slike, jendostavniji i efikasniji...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna